دوستت خواهم داشت
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ***#love#*** و آدرس love.hamid.92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت

دوستت خواهم داشت

هیچ میدانی چیست ؟

لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . . .



نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت6:04---16 دی 1392
سلام وبت عالیه به منم یه سر بزن اگه دوست داشتی هم لینکت میکنم فقط بهم بگو ..من که از خدامه لینکم کنی

رضا
ساعت1:48---15 دی 1392
سلام داداش خوبی ؟؟؟لینکت کردم ممنون میشم لینکم کنی ....تشکر ....

هیمن محمدی
ساعت23:47---14 دی 1392
آقای حمیدرضای عزیز مرسی از وبلاگ خوبتون لطفا اگر مایلید من را لینک کنید در صورت تمایل بی زحمت من را به توسط وبلاگم خبر دهید .آرزوی بهترین ها......

هیمن محمدی
ساعت23:38---14 دی 1392
عرض سلام ، ادب و احترام خدمت مدیر وبلاگ
مرسی از وبلاگ خوبتون جملات و عکس های خوبی را گذاشته بودید لذت بردم. لطفا به من هم با آدرسhttp://himan2020.mihanblog.com/سری بزنید ما را از نظرات محروم نکنید.
مدیر محترم وبلاگ برای شما آرزوی سربلندی و موفقیت را دارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 639
بازدید کل : 568137
تعداد مطالب : 420
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1

.< >

کد بارش ستاره

























تک اسکین